Lördag

Vi sover längre och längre på morgonen nu. Vaknar inte kl 4 på morgonen som vi gjorde de första dagarna, utan det blir till kl 8-9 istället. I dag tog vi hyrbilen till "Chicago Premium Outlet", en jättestor Outlet. som påminner om outleten i Barkaby eller Freeport i Kungsbacka, fast otroligt mycket större. Där blev jag helt galen! Såå roliga affärer och jättebilligt! (tja, det beror väl på hur man ser på "billigt".) Men de hade i våra ögon sett "lyxmärken" till pangpriser! Bla:

Ralph Lauren
Gap
Tommy Hilfigher
Guess
Kenneth Cole
Lacoste
Georgio Armani

och hundra till...

Vågar inte ens tänka på hur mycket pengar jag/vi gjorde av med idag hehe. Tappade omdömet totalt ett tag där...

Vid 16- tiden lämnade vi stället och körde ca en timma mot mina släktingars hus. Agneta och Ted bjöd på god drink när vi kom och sedan satt vi ute och grillade. Det var mycket trevligt1 ( som alltid) Åkte hem vid 22-tiden.

Hemma på hotellrummet började jag att packa för att se om det ö h t är möjligt att klara oss på de väskor vi har...Det ser ut som om vi måste köpa en väska till för att få plats...Det är ju i a f en 10 par skor extra som ska ner...

Glömde säga...

Albin har tagit sina första steg, i går!


Nästan allt vi shoppade...(allt, utom det vi köpte på outleten)

image69

 

Albin tar sina första steg:

image71


Kommentarer
Postat av: Milla

Oj va ni shoppat :-) Låter som ni haft det jätte bra på resan..längtar tills vi ses o jag får höra om allt :-)

2007-05-01 @ 23:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0