Onsdag

Usch, nu blev det en sådan konstig natt igen. Maken kom hem kl 4 från jobbet. De hade suttit och skrivit på en viktig grej hela natten. När han skulle hämta ut bilen hade de låst garaget så det fick bli taxi hem. Sedan var det upp igen kl 6 för att ta tåget kl 7.40. Jag fick köra han in till tåget. *puh och pust*

Det var babyrytmik i dag och eftersom barnen har påsklov den här veckan så fick jag med dem till rytmiken. VI tog en promenad till stan (ca 30 min gångväg) Det var riktigt mysigt att gå och prata.

Efter rytmiken gick vi och åt lunch, Milla, Amanda, Sara och Alma, M och F åsså jag och Albin förstås.

På kvällen fotbollsträning för F och konståkningsträning för Matilda. Inget annat spännande.

Dagens bild:
Albin leker i det nystädade skåpet:
image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0