Tisdag

I dag har vi varit på 1-årskalas! Lilla Amanda fyllde år. Det var skoj att se barnen leka ihop idag. (Även om det gick vilt till) Camilla hade gjort en jättegod couscoussallad och sedan var det kaffe med massa gott dopp till. Mumma!!

Titta så söta de är:

image54

Sedan åkte jag och planterade på mammas grav. Pappa hade satt dit några penseér, eller violer som han kallar dem för. Men han har inte sinne för färg ocn sånt, en blå och en lila var det. Jag tog bort bägge och planterade dit mina egna istället.

Så här blev det:

image53

I går spelade Matilda match och hon gjorde 2 mål! *mamma stolt* Kände att jag ville skriva det här! ;-)

Har fått hem en resväska nu så i morgon ska jag börja packa lite. Kan inte fatta hur jag ska hinna med allt. Maken åker till Finland i morgon (och var i Norge igår) Jättevälplanerat...NOT! Och svärmor kan inte komma och hjälpa till förrän på fredag...hjääääälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0