Tisdag

Har sovit gott i vår "nya" säng. Tanken var lite den att vi skulle komma närmre varandra nu när vi har "bytt ner oss" i storlek och med lilleman i mitten är det lite trängre...(fast det var ju inte såååå vi menade) *ler*

När jag skulle somna igår fick jag hjärtklappning, jättejobbigt. Jag har en ovana att ligga och tänka på hemska saker precis innan jag ska somna, typ döden, cancer och annat tråkigt som kan hända. Jag har haft yrsel (hela rummet snurrar) i en vecka nu. Det kommer i några sekunder när jag lägger mig ner (inte alltid). Har funderat en del på det. Har jag en hjärntumör eller vad är det? Några jag har pratat med tror att det är typ migrän eller stress...hmmm, jag vet inte. Är förkyld nu igen också...varför är jag det då? Säkert cancer...(om min dotter läser det här...lugn, stumpan! Mamma bara funderar, jag tror egentligen inte att det är något större fel på mig...inte värre än vanligt i a f. )

Albin och jag tog kaninen till veterinären för att plocka bort stygnen. Det gick bra och det kostade heller inget...Ingick i den stoooora summan vi betalade första gången...
Åkte sedan och handlade presenter till stora killen som fyller år på torsdag. Det är enkelt att köpa till honom. Det han önskar sig finns oftast på ett och samma ställe, typ i sportaffären och i spelbutiken. ;-)
Sedan åkte vi till MAXI och handlade. Träffade pappa där och han bjöd oss på fika.

Hemma rensade jag ut kläder som de ska komma och hämta upp i morgon. Jättebra, det är bara att ställa ut det man vill bli av med ute på gatan så kommer de och hämtar! (till förmån för de handikappade denna gång)

På kvällen gick vi över till grannen på Me&I party...jag var duktiga tjejen som inte handlade något...Har ju lovat mig själv att inte handla nået innan resan...Bara det som behövs inför resan.

Här är mina fina barn: (okejrå, våra barn)

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0