Torsdag

Vi gick till samma ställe som i måndags där de hade den goda buffén. Plockade på oss en massa goa grejer. Meloner, jordgubbar, sallader mm. Sedan skulle vi gå till State street, men hamnade i en skoaffär där det var sjukt billiga skor. Hittade jättefina skor för $19.99 (ca 140 kr) Sedan kom det en expedit och sa att om man köpte ett par sko så fick man det andra paret för ½ priset...Kan det bli bättre? Det blev 7 par skor och en handväska. (som också ingick i erbjudandet) Allt för $119. :-) En fråga bara...Hur ska vi få hem allt till Sverige? Får nog köpa en väska till, haha.

Fick gå tillbaka till hotellet och lämpa av all...sen ut igen. Då gick vi till "The cheesecake factory"...Tja, namnet säger nästan allt. Inte för att det var så mycket "factory" över det, men cheesecake hade de. P och barnen kom dit före mig för jag kunde inte slita mig från en affär. De hade beställt när jag kom och när de fick in sina cheesecakebitar så insåg jag att jag inte behövde beställa någon egen bit. De var gigantiska! Och väldigt goda!

Sedan lämnade vi barnen på hotellrummet för de ville inte gå mera. P och jag gick till "State street" där mer affärer väntade. Hittade inget speciellt, det var mest roligt att se den delen av stan.
Köpte med oss mat hem till rummet. Burritos från "Burrito Beach" (hittat namnet)
Tittade på tv och slocknade vid 00.


Här är alla skor vi köpte på resan!

image60Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0