Sköna söndag! (?)

Tja, idag har det varit fullt upp...

Började dagen med att Patrik och Fabian kom hem från "campingen". De hade haft det bra, t o m badat hade maken gjort. De plockade snabbt i hop grejer och stack sedan till fotbollsmatcher, både Matilda och Fabian. Jag kom dit efter.
Kode-dagen! Kode möter Ytterby. Matildas match slutade 0-8 (till oss då) Matilda stod i mål andra halvlek och jag måste säga att hon é grym!!! För Fabian gick det sämre. Förlorade med 5-1. Fabian gjorde målet på en straff. Nåja, det var en rolig dag, fast blåsig.

När jag står där ringer min kollega och frågar om jag har lust att ta hennes kvällspass på jobbet. Har inget annat för mig så jag tackar ja!.
Hem för att vila upp mig lite innan jobbet. Svärföräldrarna kommer förbi med några liter kantareller. (Man tackar!!) Det blev fika med dem. Kom aldrig i ro för att vila. Jobbade mellan 18-22.30. Det var kul att hoppa in så. Har inga fasta tider mera. Nästa måndag börjar skolan igen. :-(

Nattinatti!

Dagens bild:
Matilda som "Målis"!

image130


Fabian in action!

image131

Jag blir killad i håret av Tilda:
image133



Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, vad sugen jag blev på kantareller nu! Tänk en smörgås med smörstekta kantareller på, finns det nåt godare? Kram

2007-08-28 @ 11:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0