Vanlig måndag igen...

Så (äntligen) är det vanlig vardag igen...Kanske jag kan med att säga det som har ledigt ett tag till. Men det är faktiskt skönt att skicka iväg maken till jobbet och få gå hemma själv och pula...Dock är ju de stora barnen hemma en vecka till. Lilleman ska börja sin inskolning på "dagis" denna veckan. Veckan innan min skola börjar (3:e sept) så ska jag börja läsa lite studielitteratur hade jag tänkt...Det tar emot när jag har en massa bra böcker jag hellre vill läsa.

Nu på kvällen var jag och Albin med när Matilda spelade fotbollsmatch. Mitt i första halvlek öppnade sig himlen och världens åskskur kom. De fick avbryta matchen tills det hade regnat klart. Då låg vi under med 0-2. Men under andra halvlek kvitterade vi till 2-2. :-) Matilda stod i mål andra halvlek och gjorde flera kanonräddningar. Bravo!!! :-)

Nu ska vi äta kvällsmat och titta på "Vänner"!

Ps! Vi var i Ystad på en lill-semester förra veckan. Bilder från det kan ni se här:

http://zack71.bilddagboken.se/

Ett smakprov:

Här vid "Ale stenar".

image127

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt med lite vardag igen efter sommaren. Jag jobbar den här veckan och det är kul! Men jag ser fram emot att vara hemma snart igen! ;-) Hoppas allt är bra m er. Hälsa familjen! Kram Lisa

2007-08-15 @ 10:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0