Fredag.

Fick iväg barnen till skolan. Maken och jag struttade omkring i morgonrocken till kl 11. (Han är pappaledig) Vi åkte då in till vår lilla stad och åt lunch på mitt favvoställe. Sedan fick jag med honom in i barnklädesaffären. Där var det rea kvar. Patrik tyckte att Albin behövde ny pyjamas. Han fastnade för en Diesel pyjamas. Fast det var halva priset tyckte jag att den var för dyr. Men maken tyckte inte att det var så farligt. Så det blev en sån. En tröja och ett par byxor till stora sonen blev det också.  Uträttade en massa ärenden också på vägen.

Väl hemma igen bakade barnen pepparkakor. Det blev en deg över i julas och det har inte varit läge för bak innan. Jag och Matilda bakade kesobullar. *gott!*

Åt en god middag och sedan slappa i soffan...

Bestämde mig IGEN...nu jävlar...ska jag börja träna! Efter sportlovet ska jag skaffa mig ett träningskort på Friskis&Svettis. Först ska vi åka skidor. Det är ingen idé att skaffa kort innan. *bortförklaring*

Jag måste också sluta att småäta. Nu är jag hopplös. Äter visserligen inga jätteonyttiga saker. Gillar torkade aprikoser, torkade bananer och kanske lite mörk choklad. Men magen blir helt konstig. Liksom lite uppsvälld. Ser inte alls smal ut. :-(
Är lite fixerad just nu...jagskajagskajagska...

Till nåt helt annat...
Det kändes inte så skoj när barnen hade loggat in på min blogg och läst min lilla lista (från igår) och frågade med vem jag  hade varit otrogen mot (Jag var typ 19 och hade två samtidigt) *fyyyyy* Sen ville de veta en massa andra saker. Jag vill inte att de är inne och läser. Jag skriver till vuxna personer, inte till barn. :-[

Sitter här själv på nedervåningen och tittar på "Vänner" och bloggar samtidigt. De andra har gått och lagt sig. Det är match och samling kl 7.45. *gäsp*

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0