Fredag

Upp extra tidigt för att gratulera Matilda som fyllde 12 år idag. Presenter och smörgås på sängen blev det. Tyvärr kunde några av presenterna endast visas på bild idag men ska inköpas snarast.

Gjorde mig i ordning och stack till Vårdcentralens öppna mottagning. Det är ett mycket korkat system de har där. Hör här: De öppnar kl 8. Då får man ta en nummerlapp och vänta. Sedan när det är din tur går man fram till luckan och då får man en tid för själva läkarbesöket kanske flera timmar senare. Då måste man ju åka hem emellan eller fördriva tiden på annat sätt. Men det finns inte så mycket att göra häromkring. Jag var där så jag tog min nummerlapp kl 8.01. Då var det 13 pers före mig. (Konstigt, de öppnar ju kl 8??) Det tog 40 minuter innan jag kom fram till luckan och fick min tid. Eller ja, det var ju Albin som skulle ha tiden. Hade tur, vi fick en tid 10.40. Patrik fick gå. Han är ju faktiskt pappaledig. ;o) Lillekillen hade början till lunginflammation. Så det fick bli penicillin.

Började packa inför Sälenresan i morgon. Puh, det är som vanligt. Jag flänger runt och är halvt hysterisk.

Orkar inte skriva mer nu.

Nu blir det säkert inget bloggande på förrän till nästa helg. Men kanske jag kan smita in på något "Internetbutik" och få bloggat lite.

Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ha en underbar ledig vecka! Hälsa M grattis från oss!

2007-02-10 @ 22:02:28
URL: http://ulrikasarnblom.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0