Fredag

Vaknade kl 9 av att Abin klättrar över mig.  Jag har sovit som en stock hela natten utan avbrott. Kommer ner till undervåningen och ser all packning som ligger huller om buller. Blir genast på dåligt humör. Gnäller på barnen hela dagen. Tycker de är slappa som inte vill hjälpa till alls. :-(

Åker och handlar på em. Glömmer nästan av Fabians bandymatch. Får bråttom hem och hinner bara koka färskpasta med fyllning till honom. Kör honom sedan till samlingen men han får åka själv till matchen.

Matilda är hos en kompis och jag och Albin är ensamma hemma. Jag bakar rågbullar och Albin är snäll och sitter på golvet och leker.

Vi tittar på "Lets dance" sedan. Fabian kommer från matchen vid 21.30-tiden. De vann med 4-0 mot 13-åriga tjejer!!  Patrik kommer med bussen kl 22.15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0