Onsdag

Var med Matilda till vårdcentralen kl 8 för hon skulle göra laktosbelastning, alltså kolla om hon tål mjölksocker (laktosintolerans) Hon hade fastat sedan kl 20 i går kväll och det hade gått bra. Där tog de blodprover. Ett i armen (vilket de hade lovat de inte skulle göra) och 5 stick i fingret och så fick hon dricka en mjölksockerlösning Resultatet ska läkaren vid ett senare tillfälle diskutera med oss. Men som det såg ut nu så tål hon mjölksocker och det är ju bra. Men frågan kvarstår i såfall...varför blir hon så dålig i magen ibland?

Åt en semla till idag...vad är det med mig? Grrrr!  Har gått och småätit hela dagen. Sedan dukade de andra fram glass till efterätt. Jag är egentligen inte så noga med glass, men kunde inte motstå idag. Och inte nog med det. Åt en jätteäcklig tekakemacka med ost på. Blääää!  Varför får jag sån ångest över det idag? Kanske för att jag inte rör mig nåt vidare. (och här kommer världens ursäkt...) Det regnar ju hela tiden (och blåser)

Dagens bild:

Två av mina små älsklingar!

159953-13


Kommentarer
Postat av: Milla

Skönt att det inte verkar vara allergi. vadå ångest vad glad att du kan äta Semla ha ha det kan inte jag..

2007-01-18 @ 12:45:40
Postat av: Elin

Hehe, samma här, får oxå ångest över det jag äter, och jag MÅSTE röra på mig, men kommer hela tiden med ursäkter. :) suck.

2007-01-18 @ 13:44:35
URL: http://nennestankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0