Onsdag

Upp som vanligt!
Bakade en ananaspaj på morgonen för att ta med till fikat senare.
La mig lite med Albin mellan kl 10-11. Åkte sedan och hämtade upp Milla vid tåget och så åkte vi till Lena i Hindås. Susanna var också där. Lena bjöd på hemmagjord smörgåstårta som var mums! Milla hade bakat en jättegod kladdkaka och så min ananaspaj! Syndigt värre, men det var det värt!

Patrik tog de stora barnen till isbanan och jag och Albin var hemma och hade det mysigt. Hade lite panik för "städtanten" (kallar henne så, förlåt) skulle komma i morgon. Stressade runt här på kvällen i ett försök att "förstäda" lite. 21.30 ringer städfirman och meddelar att städningen var inställd, pga sjukdom. F-n, jag som hade väntat och planerat inför det. *typiskt*

Har inget mer att rapportera!

Slut!

Dagens bild:

Albin med tjejkompisarna:

159953-18


Kommentarer
Postat av: Milla

Hej svej!! störande att dt inte blir nån städning...kommer dem nästa torsdag i stället då?
Ananas pajen var underbar..är dt Arla recept? kram

2007-01-25 @ 21:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0