Shopping äntligen!

I morse körde maken barnen till isbanan så de fick åka lite skridskor. Sedan hämtade jag upp dem vid 11-tiden alldeles dyblöta. Det blir ganska så blött när det är 8 plusgrader och banan är utomhus. Fast dottern var nöjd. Hon ramlade inte en enda gång!

Sedan begav jag mig in till stan. Var till läkaren för att se så allt stod rätt med mig efter min otäcka vurpa för 3 veckor sedan. Allt var bra! Gick en sväng på stan sedan. Det var hemskt!! All denna rea!! Jag försökte verkligen tänka både en, två och tre gånger innan jag plockade upp kortet. Köpte nya sängkläder på Hemtex + handdukar. (så nu kan jag stryka det från "vill ha listan"). Köpte även en top till dottern på Po.p. Två bh:ar på NK- rean blev det också. Kunde inte ta mig in till provrummet med barnvagnen så jag provade utanpå min gamla bh. Det gick sådär. Men min snälla kompis som jobbar där lovade att hämta upp bh:arna hos mig om de inte passade. *gulle dig* Till sist köpte jag ett "startset" med nya målargrejer. Har alltid målat i olja förut, men bestämde mig nu för att byta till akrylfärg. Det verkade på expediten i affären att akryl var bekvämare att använda. Det torkar snabbare tex.

Hehe, tittade just på "Ett herrans liv" med Filip och Fredrik som intervjuade Victoria Silvstedt. Jag säger bara oh, gosh!!  Hon är ju helt otrolig. Men jag kan förstå henner levnadsstil. Hon är ju fantastiskt vacker! Då kan det inte vara lätt att tänka klart. Men ack så blåst hon är!! (hihi)

I morgon börja skolan för kottarna. Det gick förvånadsvärt bra ändå. De kom bara nerför trappan en gång. (för vi skrattade så åt "Ett herrans liv". Annars har vi vänt på dygnet, kommit i säng vid 00-tiden och upp vid 8-9. (inte sååå tokigt) Men nu ska de helt plötsligt gå och lägga sig kl 21. Inte lätt att ställa om sig.

Dagens lista:

Saker jag skulle göra om jag hade mycket pengar!

* Gå på spa ofta
* Göra ansiktsbehandlingar varannan månad (minst)
* Gå till frisören varannan månad
* Få manikyr varannan vecka
* Köpa mig lite träningsredskap, tex en trampmaskin eller ett löpband
* Flyga över till N Y och Paris några gånger om året för att shoppa
* Skaffa mig en personlig tränare
* Skaffa mig en "personal shopper"
* Låta en inredningsarkitekt komma hem till oss
* Nya tuttisar...*viskar tyst*
* Givetvis skänka pengar till välgörenhet regelbundet

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0