Solig fredag

Vaknade i tid idag! (Yippie!!) Lät maken få lite sovmorgon så jag gick upp med barnen kl 7. Fick i väg de stora till skolan och gav Albin gröt. Kl 9 var Albin trött igen så vi gick upp och la oss. Då ringde Patriks mobil så han gick ner. Albin och jag sov till kl 11. *skönt*  Åkte sedan till stan ett ärende. När barnen kom hem från skolan packade vi i väg oss till isbanan. De ville åka skridskor idag igen. Patrik och jag skulle gå en promenad i solen under tiden, men det hann vi inte. Bestämde oss för att gå och äta en bit ute istället. Skönt att slippa tänka på att laga mat. Vi åt på en restaurang där Elena Paparitzos (stavning?) porträtt tronade på väggen. Det är hennes bror som äger restaurangen. (Så nu vet ni det) :-)

Patrik skulle sedan åka in till stora staden Göteborg så vi delade på oss. Jag och barnen tog en sväng på stan. (Den lilla staden) Matilda ville gå på bio så jag släppte henne där. Jag, Fabian och Albin åkte hem.

Kollar nu på "Lets dance", har ätit chips, varma mackor och druckit några glas vin. Precis som vilken fredag som helst. Mer roligt än så här blir det inte idag. Jag säger: Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0