Söndag

Satte klockan på 7.40. Fabians innebandymatch började 9.20, samling 8.40. *gäspar* Matchen var slut ca 10.10 (förlorade med 2-4 :-( ) Fabian slängde på sig träningesoverallen och åkte direkt till bandy träningen på is. (som började kl 10) Hann vara med där i 30 min. Jag åkte och handlade under tiden. Åkte hem och Fabian hann bara vända i hallen innan det bar av till en kompis...Oboy, den killen gillar att ha många bollar i luften. *pustar*

Maken har ett viktigt skrivarbete som ska vara färdigt och i kundens brevlåda i morgon bitti. Det innebär att han har suttit och skrivit heeeela dagen + säkert halva natten och måste bege sig drygt 20 mil i natt/tidig morgon för att leverera. Känns lagom lustigt. :-(

Mina auktioner på Tradera gick ut nu i kväll. Det gick väl sådär. De som blev sålda är jag nöjd med, men bara hälften fick bud. Kul ändå att komma igång igen.

Nu sover barnen och jag ska sätta mig och kolla på några "Vänner" avsnitt med ett glas vin. Mmmmmmm!

Dagens bild: (hör egentligen till fredagens blogg)

G´day mate!

Australienresenärerna har kommit!  (Bara en i bild...gissa vem? )

Obs!! Ser ni semlorna?


159953-19


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums vad gott dt ser ut med Semlor :-) Vill ha..:-(

2007-01-29 @ 22:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0