Tisdag!

Så var det äntligen "normal" dag! Fick ligga kvar i sängen för maken skickade iväg de stora barnen till skolan. Skönt!! Lilleman och jag sov till kl 9.30. Det märks att Albin snart är frisk. Idag har han varit på ett glatt humör, krypit runt och varit hur gullig som helst. Lite kletigt i ögonen är han ju och lite feber hade han inatt. Men snart...Åt en HEL burk mat idag också. Det var längesedan han gjorde det...:-)

Annars har jag mest plockat med tvätten idag. Det måste ju också göras. Det och kört dottern till konståkningen.

Albin har visat att han börjar komma in i "mammiga perioden". Han var supergrining och ville bara till mig här förut. Jag fick sätta mig i ett annat rum så maken fick gulla lite med honom. Men nu, efter lite sömn verkar det gå rätt så bra utan mig... Sömn ja, han somnade vid 19.30-tiden och vaknade vid 21. Har han inte förstått?? Det är ju då han ska sova för natten. Det blir inte lätt att få normala tider här igen.

Nej, vet ni vad!! Har installerat mera Sims (nattliv och studentliv) så nu ska det spelas! :-)

Ledsen, folks...det blir inget roligare än så här att läsa idag.


Dagens snyting!



Dagens lista!

Bra saker med en lista:

* För att inte glömma av
* För att tipsa andra
* För att skryta lite
* För att det är trendigt med listor
* För att det ser snyggt ut

* För att det finns så mycket att "lista"

* För att fylla ut lite i texten

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0