Torsdag

Vad har hänt i dag då?

"Stora" sonen fick en tid till tandläkaren på fm. Han har haft ont i tanden i några dagar nu. Men det var inget fel på tanden. Troligtvis pressar han ihop käkarna när han sover så att tanden "blir trött". Har hört att han gnisslar tänder på natten. Ska kolla upp det.

Åkte sedan hem till Lotta och  lille Isak. Det skiljer 5 veckor mellan han och Albin. De är så gulliga ihop. Albin har varit på ett strålande humör idag och gjort framsteg när det gäller krypningen.

Dagens fråga:

Varför är alla på Försäkringskassan så himla buttra?
Måste man vara tråkig för att få jobba på FK?
Har aldrig pratat med någon där som verkligen vill hjälpa en, eller förklarar så jag fattar!
Tycker inte om att ringa dit...(Nu har nog ni förstått att jag har ringt till FK idag)

Dagens lista:

Det här är jag rädd för:

* Växthuseffekten...(Allt runt omkring den. Att golfströmmen ska ändra riktning, att fiskarna ska dö ut pga annat klimat, översvämningar, ozonlagret osv.
* Döden
* Att det ska hända familjen något
* Ormar
* Spindlar (och annat småkryp)
* Möss (bara för att jag hör dem varje natt i väggen)
* Våldtäckt
* Elallergi...(Usch för att få sitta ensam i en hydda i skogen)
* Hög hastighet (Gillar inte att åka med i bilar, bättre när jag kör själv)
* Bilolycka (Hör ihop med punkten ovanför)
* Höga höjder
* Krig (Måste såklart ha med det på listan)
* Epidemier (Typ fågelinfluensan, AIDS mm.)
* Meteroiter (stavas?) Tänk att få något i skallen när man är ute och går...eller krascha hela huset!
* Flygolycka (Drömde häromnatten om ett plan som störtade i vårt hus.)
* Att tappa tänderna
* Att hamna på långvården
* Att mista mina vänner

+ tusen saker till...



Här kommer jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0