Badat...

Glömde skriva, men häromdagen så badade Albin i vår damm. Nä, så här var det:

Jag jobbade fick höra när jag kom hem...

Albin hade gått ut på "bron" som går över dammen och ramlat i. Rådig storebror kastade sig i efter och fiskade upp lillebror. Enligt F så låg Albin på mage i vattnet i säkert 6-7 sek. Jag blev helt kallsvettig av det hela. Det "lustiga" var att jag faktiskt tänkte tanken när jag stod på jobbet. Fantiserade om hur P ringde mig och sa att Albin hade drunknat... Kan säga att staketet runtom kom upp väääldigt snabbt. (äntligen)

image120

Kommentarer
Postat av: Milla

Ursh va läskigt skönt att dt gick bra. Tryggt med nya staketet.

2007-07-08 @ 22:40:42
Postat av: Pug

Jag höll på att döööö när jag läste! Vilken ofantlig tur att det fanns en storebror på plats. Huvaligen! :-O

2007-07-29 @ 17:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0