Mera arg!!

I går när vi fick vår lokala tidning såg jag att jag fått svar på ett inlägg jag gjort angående ett trafikljus vi har här i närheten. Egentligen var det han (?) som började med att klaga på köerna som bildades när någon tryckte på ljussingnalen så det blev röd gubbe. Han tyckte att man kunde ta bort ljussignalen helt, för "man måste ju ändå stanna" Annars blir det böter på 1000 spänn. Jag svarade att jag då inte ville skicka mina  barn över den vägen om det inte fanns rödljus.  Det är en mycket trafikerad väg och dessutom en skolväg. Det finns en gångtunnel längre bort men det blir en omväg att använda den. Han tyckte tillbaka att jag skulle visa mina barn gångtunneln, bla bla bla...

Idag skulle jag lägga i dödsstöten...Jag och P knåpade ihop ett nytt inlägg till lokala tidningen. Vi var jättesnälla i det, men ändå lite sarkastiska, hehe. Det blev jättebra. Kände mig nöjd när jag klickade iväg det. Men efter en stund fick jag svar från tidningen att "Nu sätter vi punkt för den här diskussionen"! Grrrrr! Ska han, den andra få sista ordet?? Ska jag inte få försvara mina åsikter? A ja, kanske jag kan få en kompis att skriva ett inlägg (med mina ord) istället? Hehe.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0