Skitdag!!

Har sovit dåligt inatt. Vaknade till vid 1-tiden av att någon pratade utanför vårt hus. Blev väckt kl 4.20 när någon (idiot) skrek någonstans i området. Kl 5 ringde klockan och det var dags att kliva upp. Kände med en gång att det skulle bli en tuff dag då huvudet bultade. Var på jobbet i god tid (20 minuter innan jag skulle öppna dörrarna) gick direkt in och skulle öppna kassaskåpet, men det var omöjligt idag, tydligen. Stod och försökte säkert 100 gånger och tillslut var jag så stressad att jag mådde illa och huvudet bankade ännu mer...Tittade på klockan och den var 5.56...STRESS!!!! Fick gå och öppna butiken utan att ha fått ut det jag skulle...Det enda jag kunde göra nu var att störa Camilla på hennes andra semesterdag... (SMS: "Hjälp!! Jag får inte upp kassaskåpet...") Det var MYCKET pinsamt att behöva kontakta henne när hon skulle få njuta av en sovmorgon. Men i paniken kom jag inte på nåt annat. Vem ringer man kl 6 på morgonen, som bor nära? Camillagullet kom ner på två röda och öppnade helvetesskåpet på första försöket. Och jag som hoppades att det skulle vara nåt fel på skåpet, så att det inte var mitt fel att det krånglade. Men så var det ju förstås inte.

Sedan gick resten av dagen i samma tecken. Skitdag!!! Det strulade sedan hela tiden. Glad att dagen tog slut tillslut.

Hämtade kottarna som varit hos farmor och farfar över natten. Patrik jobbade också idag. Det hade gått bra. Farmor hade jobbat så farfar fick ta hand om alla 3. Albin hade lagt 4 bajslass på fm. (Hehe)

I morgon börjar jag kl 16 (Soooovmorgon!!!!)

Dagens bilder:

Mycket att göra!

image122

Prova mammas träsko...
image123

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0