Helgen som gått...

Otroligt varmt och skönt!! Kan inte bli bättre. På fredagskväll åkte vi upp till Orust och P:s morbror som öppnade en ny köttaffär där.

På lördagen tog det en stund innan vi kom iväg. Till havet åkte vi inte förrän vid 14-tiden. Men det var helt enkelt för varmt att åka tidigare. Tog första doppet för i år, 20 grader var det visst. Jättskönt! Fabians kompis med familj var också med. På kvällen grillade vi och hade det skönt!

Söndagen började skönt! Hade ställt klockan på strax innan 7, men ångrade mig och låg kvar i sängen. Men jag kunde inte somna om riktigt. Det var för varmt. Gick upp och klädde på mig träningsbyxorna och tog en drygt timmes promenad innan de andra hade vaknat. Var ute mellan kl 7.50-9.00. Underbart häääärligt. Det var faktiskt en del folk som var ute och promenerade så tidigt.

Sedan tittade vi på när F spelade fotbollsmatch. (vann med 4-3) Efter det så hämtade vi en släpkärra från jobbet och åkte till IKEA för att byta vår säng som det var en fläck på. När jag ringde kundtjänst för att göra en reklamation så lovade hon mig att vi skulle få ersättning för hyra av släpkärra. Men nu när vi ville ha ersättningen så gick det inte. Vi var tvugna att ha ett "ärendenummer", som hon i kundtjänst skulle gett oss...(vilket hon inte nämde något om) Så vi fick inga pengar, måste återkomma om det.  Bytte också vår nya kamera vi köpte i måndags. Vi kände att vi inte var riktigt nöjda med den. Det var absolut inga problem, fastän vi hade använt den under veckan. Den nya kameran var mycket bättre...framför allt snabbare, vilket vi önskade.

På kvällen åkte vi ut till svärföräldrarna och badade och fikade. Häääärligt!

Här är lite kort från idag med den nya kameran:

image103

image104

image105

image108



Kommentarer
Postat av: Milla

Vilka härliga bilder... :-)

2007-06-11 @ 22:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0