Mamma Mia!!!

Maken och jag var och såg "Mamma Mia" idag! Sista föreställningen var det. Jag säger bara: "Wow, vilken show"! Heeelt underbar!! Satt där med ett flin på läpparna mest hela tiden. Sedan var det en känslosam del i akten då alla grät, det lovar jag. Såg allt hur äldre män torkade tårarna i smyg. Det kändes mäktigt, kanske var det särskilt mäktigt för att de gav järnet idag. På slutet stod alla upp och sjöng med och klappade händerna. Och det blev bara ännu bättre när Björn och Benny kom ut på scenen!! Yesss! Ett gammalt "Abba" fan som jag är, blev helt till mig i trasorna!! (Yippie!!)

Maken och jag sjöng igenom alla Abba låtar vi kunde komma på i bilen på väg hem.

Förresten, när vi gick till parkeringen så höll maken på att trampa på en jättestor död råtta. Den låg med benen utsträckta bakom sig och var säkert 30 cm lång då. (ej svans inräknad) Bläääää!


 

 

image111

Bild: www.gt.se

 


Kommentarer
Postat av: Jörgen

TREVLIG MIDSOMMAR! :-)
(trots det kassa vädret)

2007-06-22 @ 14:11:35
URL: http://www.TheGuide.nu
Postat av: Milla

Najs med Mamma mia...men fy va äckligt med Råttan

2007-07-08 @ 22:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0