Ny kamera!!

Vår kamera (som har varit ett hatobjekt länge nu) har (äntligen) pajjat!! Men fotoberoende som jag är fick jag snyfta mig till en ny kamera. Skickade maken till El giganten och hem kom han med en Olympus X-785! Hoppas hoppas den är vad jag förväntar mig. Ska lägga in en bild här som jag tog för att testa den.

Annars har vi varit i stan och shoppat examenskläder till de stora barnen. Farmor var med och det var hon som stod för kalaset idag. (Me like!!) Hon hittade några fina klänningar som hon tyckte jag skulle passa i. Men jag kunde inte med att säga att det inte blev några pengar över efter alla räkningar, tyvärr. (Det var bara barnens kläder som hon betalade, buhuuuu!) Såg en klänning på Zara som bara var såååå fin. Hmmm, jag kan inte få bort den från mina tankar. Kanske måste jag in till stan igen för att titta lite ....(bara titta....eller?)

Dagens foto med nya kameran:

image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0