Puh, vilken dag...

...i allafall känslomässigt. Först så ringde vår kontaktperson på banken och bad om ursäkt. Vi skrev nämligen till kontoret och klagade på hennes beteende. (Har jag redan skrivit det? Nåja, upprepning kanske inte skadar?) Well, hon lät i a f riktigt ångerfull och undrade om vi verkligen ville byta bank och om vi kunde vara "vänner" ändå? Hmmm, okej, sa jag...Kanske såg hon konsekvenserna framför sig då våra familjer är "bra" och "gamla trogna" kunder i deras bank?

Sedan fick jag reda på en sak om en släkting som var ganska så oväntad, men positiv...Men det är en hemlighet i dagsläget, så jag kan tyvärr inte dela med mig. Men mycket känslor kom fram. (Och nej, ingen är gravid...)

Annars idag: Konståkningsläger för dottern och senare fotbollsavslutning och föräldramöte..*Pustar!*
Maken skulle ta tåget från Stockholm nu i em men det var sommartidtabell och inga tåg gick efter kl 18. Hmm, konstigt, vill inga åka tåg mellan Stockholm-Göteborg på sommaren? Så han får ta flyget hem och sedan flygbussen för  bilen står ju på Centralstationen....hemma vid 00-tiden.

Hihi, jag måste skriva en lista nån dag på fula saker. Idag såg jag en medelåldersman med jeans högt uppdragna i arslet, så byxorna blev för korta liksom. Och så på det: Cowboystövlar!! Hua!!

Nu ska jag gå ut och klippa sniglar i trädgården.

Dagens bild:

Sagostund!

image117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0