Lördag!

Hej hej!

Det var längesedan jag var här inne och kunde skriva nåt. Jag har haft problem men inloggningen från min dator men har nu kopplat från routern och då kunde jag köra på!!

Det har givetvis hänt en himla massa som jag inte orkar skriva om ni så här i efterhand. Jag har bla fyllt år. *Grattis till mig själv!!* :-)

I dag började vi dagen med konståkningsträning, på isen kl 7.00! *gäspar* Sedan följt av innebandyträning. Inga matcher idag. Skönt! Har städat lite och sedan var vi och åt på Thairestaurang. Orkade helt enkelt inte laga mat i dag. Nu sitter vi bara här och mölar godis medan vi  väntar på att klockan ska bli 19 så vi kan gå över till grannarna för att titta på melodifestivalen.

Har fått en ny förkyldning med feber, men nu är det bara snuva kvar. Albin däremot är hängig. Feber och grön slemsnuva! :-(

Ha det så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0