Lördag...forts...

Så nu har jag kommit hem från kompisarna (som bor mitt över gatan). Vi har ätit gott och tittat på melodifestivalen. Vi skulle ha gått över allihopa, men 15 minuter innan vi skulle gå så fick Matilda feber. Patrik fick stanna hemma med alla barnen. Jag fick en lugn och skön kväll i goda vänners lag. :-) Mats var också där och vi satt länge och pratade efter festivalen. Det var mycket trevligt! :-)

Nu sover alla här och jag har tagit mig en stund framför datorn. Jag vill göra så mycket men tiden bara rinner iväg. I morgon är det upp tidigt med innebandy match- tack och lov på hemmaplan.


Dagens lista:

Njutningarnas 10-i-topp:

10. äta en riktig god middag på restaurang
9. bli pillad i håret
8. bli killad på ryggen
7. vinna mycket pengar
6. bli masserad
5. borsta tänderna efter att ha ätit mycket godis
4. ligga på en strand utomlands (där inga getingar stör) och känna en ljummen bris smeka din kind. (ohhhh)
3. sovmorgon
2. duscha efter att ha varit på kanothajk och inte ha fått duscha på 5 dagar.
1. skita

Hmmm, kanske inte precis är i rätt ordning. Men i a f är kommer nog toalett bestök på första plats. :-)
Vinna mycket pengar skulle jag vilja ha på första plats också, men skita slår allt.

Nu ska jag gå och lägga mig!

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0