Måndag

Fick lite sovmorgon i morse. Maken var kvar hemma lite extra.

Vilken härlig dag! Soligt och varmt. Tyvärr kom jag inte ut förrän vid 13-tiden då jag tog en promenad till affären. Grrr, blev tillrättavisad av kassörskan när jag skulle lämna tillbaka en vara som jag köpte häromdagen. "Du skulle lämnat den här innan du gick in i affären" sa hon så där viktigt!! "Det står faktiskt en skylt vid ingången". "Men förra gången jag skulle lämna tillbaka gick det bra att göra såhär", sa jag... Det är alltid nåt strul i den affären. Vill helst inte gå dit, men det är den enda posten som finns här i krokarna.

Traskade hem igen och började med maten. Lasagne hade sonen beställt idag. :-) Gjorde en "specialare" till Albin. Har bara gjort hemmalagad mat en gång tidigare till honom. Men jag märker nu att han har tröttnat på barnmatburksutbudet som finns för hans ålder. Han åt med god aptit och ville ha mera!!

Tog sedan en kaffe på altanen, men eftersom jag hade stått inne och lagat mat i två timmar så hade solen gått bakom ett träd och det var ganska så kallt.

Albin har börjat med en ny grej nu på skötbordet. Han har "hittat" lille snoppen. Så fort man tar av blöjan så kommer händerna ner. Det är bara det att det blir ganska så meckigt med snoppen full med bajs och två ettriga händer som pillar. Önskar då att man hade ett par egna händer till...

Har auktioner som går ut i morgon..

Klicka här så kommer ni dit!

Dagens bild:


"Titta, min söta tjejkompis Nova"!

image32


image34




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Gulligt! Nova blir lika glad när hon ser sina kompisar på bild! Och sig själv... :-)

2007-03-27 @ 08:35:48
URL: http://ulrikasarnblom.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0