Solig onsdag

Som vanligt på morgonen. Ingen ville gå upp ur sängen så det blev bråttom i slutändan. Albin och jag promenerad till stan och gick på babyrytmiken. Det var strålande solsken men jättekallt i vinden. Efter rytmiken gick vi till det cafeét som jag extrajobbade i. Åt en jättegod sallad. Hade tänkt att fråga om sommarjobb där. (Har jobbat där i 3 somrar) Men när jag var där fick jag en sådan där olustkänsla. Jag vill verkligen inte jobba där i sommar. Helst aldrig mer! Jag har frågat på ett annat ställe men inte fått svar. Gick dit och "påminde" dem om min ansökan. Butiksägaren sa att de inte hade hunnit titta på sommartiderna än, men att om de skulle ha hjälp så skulle de ringa mig. Det lät ju lovande! (Men man har ju  blivit besviken förr...)

Handlade lite mat och promenerade hem igen. Fortfarande svinkallt! Känner mig nöjd och glad idag. Allt verkar gå min väg idag. Förhoppning om sommarjobbet och att jag fick min Mastercard räkning idag och kunde glatt konstatera att jag för första gången lyckades hålla mig ganska nära budgeten, hehe.

Gjorde inget speciellt sedan på kvällen. Jo, bakade ett bröd, det var väl allt.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0