Söndag

Upp tidigt igen för sonen och kompisen skulle på innebandymatch. Jag skulle stå i cafeterian där och hade med mig hembakat. (Tänk, allt på en gång!) Det gick jättebra, det blev mycket i fikakassan! Det gick bra på matchen också. De vann med 13-1. Fast jag och Patrik fick för oss att de låg under med 1-13. Vi hade inte hängt med i matchen för vi stod utanför och sålde kaffe, hihi.

Hem och direkt till fotbollscupen, nu Matildas tur. Härligt solsken, jättevarmt blev det. De spelade jättebra också. Kom ända till semifinal, som de tyvärr förlorade.

På kvällen traskade vi hem till ett par kompisar och deras lilla kille, jämngammal med Albin. Det var roligt att se dem tillsammans. Vi fick gott vin, ost, kex och förbannade chips! Grrrr, vågen visar +2 kilo på bara några dagar. Dålig karaktär har jag också, kan inte ha nåt gott hemma...I morgon blir det nya tag. Måste skriva in ett dagschema så jag kommer ut på promenad, dricker mitt vatten och äter regelbundet. Tror ni att jag klarar det?

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0