Tisdag

Skickade maken till vårdcentralen för att fixa en tid på öppna mottagningen till Albin. Samma visa som sist. Han var där 7.50 (de öppnar kl 8.00) och han var nr 18 i kön!! Hur f-n går det till? Sedan fick han vänta ytterligare en timme innan han hade fått läkartiden. Samtidigt sitter jag i telefonkö för att få tid den vägen. Men precis när jag kommer fram ringer mobilen och Patrik meddelar att han har fått tid....dubbelbokning!!. Hehe

Var sedan kl 10.45 (då sa de att jag skulle komma) på VC men kom inte in till läkaren förrän vid 11.30 tiden och färdig 12.10. Puh, som om man inte hade annat för sig om dagarna. Lilleman hade dubbelsidig öroninflammation. Jag säger bara KÅÅÅÅÅÅVEPENIN!!!! Men han var sååå duktig!! Inte ett pip sa han när de stack honom i fingret!!

F är hemma från skolan i dag. Vet inte om han är så sjuk egentligen, men han säger att han har ont i huvudet och halsen. Vi får väl se.

Skjutsade Matilda och kompisen till träningen. Där blev det lite tråkig stämning när M delade ut inbjudningar till ett party till två av tjejerna. Lagledaren fick sig ett bryt och skällde ut Matilda högt inför alla. (enligt Matilda) Stackars M, hon var jätteledsen på väg hem sedan. Skrev ett snällt mail till lagledaren där jag tyckte att hon kunde väl ha sagt det i "normal" ton bla bla...Fick svar där hon sa att hon delvis förstod men inte höll med om bla bla....Bestämde mig för att inte bry mig...jag tror hon är en speciell person. Har flera saker som jag grundar min teori på. Men hon ska sluta till sommaren. (skönt!!)

Sitter här och är gräsänkling. P är i Stockholm. Jag har bakat GI-bröd med dinkelmjöl, rivet äpple och kanel. Jättegott!!

Grrr! Jag hatar när saker och ting liksom inte blir gjorda!! Har en superviktig sak som måste kollas upp. Sedan har jag en bunt med saker som hänger på det första som skall kollas upp...förstår ni? Alltså, om jag inte fixar det första kan jag inte fixa resten!! Tick tack dagarna bara går och går. :-(

Nu ska jag sluta!!

Hej!

Nedan:

Albin tvättar. Här går det undan!!!

image24

Va, ligger det tvätt i?        Det fixar jag!        Så där ja!       Något mer?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Underbart! Nova älskar också tvättstugan. Hoppas de små blir friska snart så vi kan ses och de kan pussas. Saknar er ju!

2007-03-08 @ 12:32:04
URL: http://ulrikasarnblom.spaces.live.com/
Postat av: Milla

Gosi Albin :-) Vilken skum människa av vilken anledning skällde han ut henne??

2007-03-10 @ 12:45:02
Postat av: Helena

Matilda delade ut två inbjudningar i omklädningsrummet till ett kalas. Lagledaren gillade inte det + lite till. :-(

2007-03-11 @ 22:49:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0