Busy day!!

Albin och jag vägrade gå upp i morse, utan jag lät maken ta hand om de stora barnen innan han själv stack iväg. Lilleman var nog jättetrött för annars brukar han vilja gå upp vid 7-8-tiden. Kl 10 vaknade jag med ett ryck. Hade en tid på Vårdcentralen för att kolla Albins öron (koll efter en öroninflammation) kl 11. Synd att vi var tvugna att gå upp då, hade lätt kunnat sova en timme till.

Albin har blivit så kinkig med maten det sista nu. Den goa favvogröten går inte alls hem längre. Nej, nu ska allt som vi andra äter testas. I dag fick jag ge honom leverpastejmacka.

Skyndade iväg till läkaren och själva undersökningen tog mindre än 5 minuter...typiskt...kunde han inte kollat på något mer när vi ändå var där. ;-)

Sedan åkte A och jag till IKEA. Åt mat där och köpte lampor.(glödlampor alltså) Köpte en barnportion med pasta och köttfärsås till A, men han var inte intresserad utav det. Men min kyckling med "vad det nu var" till var mycket bättre.

Åkte hem och började förbereda maten (hade köpt med mig färdiggrillade kycklingben från IKEA) Allt för att det skulle gå fort. Skulle iväg och jobba och min pappa kom och var barnvakt. Kokade couscous till och pappa slängde ett öga på det och undrade om barnen skulle ha den pressade potatisen till kycklingen...Couscous, pappa!! Haha!

Jobbade mellan 15.30 och 18.30. Skönt med en kort tid idag när det är mycket annat. Det hade gått bra hemma. Senare tog jag en promenad och hade turen att möta bästisen ute, så vi följdes åt en bit.

Maken har en hektisk vecka. Hör här:

Måndag: Oslo
Tisdag: Stockholm (övernattning)
Onsdag: Stockholm
Torsdag: Oslo
Fredag: Malmö

Puuuuh och pust!!
Tur att han är en klippa! *Puss puss* (fjäskar och hoppas att han har läst min morsdagsönskelista) :-)

Dagens bild: Albin gillar bilar!
image87

Kommentarer
Postat av: Milla

Jätte söt bild på Albin :-) Saknar er

2007-05-28 @ 16:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0