Nedrans bananer!!!!

Jag säger bara *f*ck f*ck f*ck!!!!!
Satt och tittade på den spännande fotbollsmatchen (Milan- Liverpool) med barnen och hade det mysigt. Eftersom det är sonen som ville titta så hade jag min bärbara dator framför mig på bordet, ni vet två flugor i en smäll- titta på tv OCH surfa samtidigt...Skitbra, ända till snart tonårsdottern med gigantiska händer slår sig ner bredvid mig och vispar ut mitt vinglas över datorn....Gaaaahhh!!!! Sjutton ark med papper senare verkar det som om datorn har klarat sig. Det går att skriva. Men snart blir det konstigt. När jag trycker ner en bokstav så kommer det några bokstäver extra. Tillslut gå det inte att skriva nåt mer alls...Hmmm, vet inte om jag ska vara arg på henne eller på mig själv. Jag VET att det är riskabelt att ha dricka på bordet, i allafall om det snurrar omkring en 1-åring runt bordet. Jag hade därför superkoll på Albins långa armar. Kanske var det ett straff för att jag drack vin en onsdagskväll?

image83

+image84 = image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0