Fredag igen!

Så har en hel vecka gått bara sådär fort!! Jag har varit på praktik i en jättemysig klass. (2:a) Det har varit lite jobbigt, en mycket pratig klass. Mitt tålamod är inte alltid på topp. Får riktigt bita mig i tungan för att inte totalt flippa ur. Var går gränsen? Svårt när det inte är min egna klass...Men f ö många trevliga stunder.

Innan det var dags att släppa iväg barnen för lite helgledighet var det en önskan om en liten "kramlek"...
En "normal" människa hade tyckt detta var en roligt och trevlig liten grej att köra såhär innan helgen...Men för en halv hypokondriker som jag var min första tanke: Åh, nej!!! Inte kramas!! Då sprids ju sjukdomar som en löpeld. Tänk er en liten vinterkräksjuka...

Leken (som egentligen inte var någon lek) gick ut på att alla skulle stå i en ring. Sedan började en gå runt och krama alla i tur och ordning i ringen. Näste man hakade på, osv. Tillslut skulle alla ha kramat alla...Puh!! Tur att alla kottar var så småväxta så man var tvungen att böja sig ner och då blev kramen liksom lite "halvdann". (Vad är jag för en pedagog egenligen?)

Dags att hoppa i bingen...Upp tidigt i morgon!

Kommentarer
Postat av: maria

hahaa du har tur för i den åldern kan de iallafall snyta sej själva :p

2007-12-03 @ 14:40:54
URL: http://BabyYouCanCallMeSven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0