Tentaläser...

Fasen också! Det är så himla typiskt... Ofta när jag sitter hemma och tentaläser (eller meningen att jag ska...) så händer det en massa saker. I dag när jag var på väg och lämna på dagis såg jag en katt uppe i grannens träd. Nu efter 2,5 timme sitter katten fortfarande kvar. Det innebär att jag måste resa på mig var 20:e minut för att gå till fönstret och titta efter = inte så mycket läst m a o. Nu stod kattens ägare och jag under trädet och lockade, men katten vågar inte komma...Ringde brandkåren (ej akutnumret) och en vänlig man förklarade att katten kunde sitta kvar i åtminstonde ett par dagar innan den skulle börja må dåligt...Men jag då??( och ägaren givetvis) Jag måste ju plugga!! Har inte tid att oroa mig för en kattstackare. :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0