Fyndat!!

Eftersom det blev pengar över efter alla räkningar (försöker inte tänka på att maken och dottern åker till Kina om 11 dagar) så kliade det lite i shoppingfingrarna. I dag var jag på jakt efter ett par svarta höga stövlar. Gick från affär till affär. Nu är det så att jag har stl 40 på fötterna och ganska så brea fötter och en halgus valgus (stavas?), ni vet den där knölen som gör sååå ont så inga smala stövlar funkar. (Och alla fina stövlar är smala.) Jag var också ute efter lite högre klack. Hittade tillslut ett par jättesköna och fina stövlar hos Nilsons för 1255 kr. Men klacken var inte så hög som jag önskade. Bestämde mig för att leta lite till och gick iväg. Efter en runda skulle jag gå tillbaka för att slå till när jag såg en sko-väsk affär jag aldrig varit inne i förut. Gick in där och såg med en gång ett par passande stövlar. Såg sedan att det var halva priset på dem. Och ännu lyckligare blev jag när det var rätt storlek och att de dessutom var sköna!!!

Hittade ytterligare ett par stövlar. Inte superduper snygga, men duger i vinter. (Jag menar, för det priset så spelar det inte så stor roll) ;-)

Här är fynden: Två par stövlar för, håll i er nu!! 500 kronor!!

image137


Haha, försök att inte se den kladdiga spegeln...har man småbarn så blir det så...

image138


Hmm, tänk er ett par strumpbyxor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0