Hinner inte med...

det är bara att sänka kraven nu och inse att jag helt enkelt inte har tid att blogga. Men jag VILL verkligen ha kvar bloggen. (Undra om det är någon som läser?)

Hur som helst är det ganska så jäktigt hemma nu. En massa skolarbeten som aldrig tar slut. Skitjobbigt!!

Maken och dottern är i Kina just nu. Har fått jättefina bilder skickade. Ser med spänning fram emot att få se vad de har shoppat...

Till maken:

Här har du lite jag är intresserad utav: (Abercrombie & fitch)

Gärna i svart, brunt, offwhite, grå...

image139



image140


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag läser! :-) Kram

2007-10-15 @ 10:47:11
Postat av: Helena

Du är för söt!!

Kram!

2007-10-15 @ 13:36:59
Postat av: Milla

Jag läser också :-)

2007-10-17 @ 13:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0