Hemtenta och Richard Gere!!

Ojoj, vad längesedan det var jag skrev härinne. Jag vill och tänker ofta på saker jag ska skriva om men tyvärr finns det ingen tid till att göra det...Ja, jag vet, det tar bara några futtiga minutrar att logga in och skriva. Men ändå blir det inte av. Nu har jag som skäl en hemtenta som jag suttit med precis hela dagen, från kl 8.30 fram tills nu och klockan är 00.30. Måste erkänna att jag ligger risigt till. Har massor kvar att skriva. Har skrivit nästan så mycket som jag ska göra. (Minst 5000 ord, max 6000 exklusive blanksteg) Men jag känner att det suger. :-( Satt halva dagen och försökte lista ut vad de tre synsätten var (Orkar inte förklara vad det handlar om, men sätt er in i frågan) Hittade inte just TRE synsätt, utan en himla massa annat. När Patrik kom hem (de flydde till bokmässan några timmar) så kom han fram till hur de menade. Ahhhh, tänk, så många timmar och så säger han lösningen på 5 minuter. :-o Att jag inte frågade han med en gång...I morgon får jag köra järnet. Patrik ska till Stockholm i morgon så jag får snabba mig att begära hjälp utav honom.

Ps! Han är kär i "Idol-Tamela". I går ringde han och röstade på henne och blev överlycklig när hon tackade för rösten (telefonsvarare) Barnen tyckte han var pinsam som inte var diskret när jag var i närheten. Patrik skyndade att säga att Tamela var lik mig, därför tyckte han att hon var söt...Jojo, inte mig emot...Hon ser ju onekligen bra ut. Men lik mig???? Jaja, jag bjuder på det. Satt bara någon timma innan och dreglade över Kappahlreklamen med Richard Gere. :-/ Ds!

image135
image136


*flås flås flås*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0