Rekord?

Fattar inte hur det kan komma sig, att allt kommer på en gång?

När vi räknade ihop våra räkningar den här månaden kom vi fram till den otroliga summan av:

38600 kr!!!!!!!!!!!!!!!!! (egentligen ett par tusen till som drogs direkt från kontot)

Trodde jag hade räknat fel, men samma summa kom upp igen...Faaaaan!
Det var lån på huset, sviterna efter vår underbara lill-semerster, CSN återbetalning för oss båda, annan försäkring, barnens akiviteter + mycket mera...
MÅSTE allt komma samma månad? Jag hann vara glad över min "har-aldrig-fått-så-bra-lön-någonsin" i ungefär en vecka...Meeeen,vi löste det! (samtidigt som vi skämdes över att ha tittat på ny bil innan, i tron om att vi "var rika".) ( och jag grät en skvätt om att Ullaredsresan nu kanske inte blir av...)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja, ibland är det inte kul att vara vuxen... jag hade 5000 bara i tjejernas dansavgifter. Och jag borde verkligen serva min bil.

2007-09-04 @ 07:53:52
Postat av: Milla

Fy faan,...håller med oftast kommer ju alla engångsavgifter samma månad...

2007-09-04 @ 13:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0