Tar det aldrig slut?

I dag lämnade vi in bilen på service...

På em ringde de från verkstan och sa att det var "allvarliga" fel på bilen. Bromsarna var helt slut...(Precis som pengarna)

Slutsumma för bilen:  (Alla felen inte åtgärdade...)

6500 kr

Gaaaahhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fick i a f svar från CSN. De hade fattat ett beslut om min ansökan om bidrag/lån...Det var inga konstigheter. MEN, givetvis stämde det ju inte. Jag skulle få tilläggsbidrag för mina 3 barn. (De kollar upp det med Skattemyndigheterna) Men enligt Skatteverket har jag bara 2 barn!!!! Alltså får jag inte bidrag för Albin. Grrrrr, måste ringa i morgon och fråga varför inte Albin finns med. Finns han inte???? ;-)
Överklagan måste ske skriftligen till CSN....Är det inte najs?


Kommentarer
Postat av: Ulrika

*suck*

2007-09-04 @ 19:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0