Bloggsugen...

har jag varit som bara sjutton, men då givetvis gick det inte att komma in här på flera dagar.

Nu har jag så mycket att skriva om att jag inte kommer på nåt.

Jo, lite som hänt idag. Har lite dåligt samvete. Jag satt på bussen och den hade stannat vid stationen. Jag såg en äldre dam som gick av och hon bar på en massa kassar. Plötsligt tappade hon nåt på marken (såg ut som ett fodral till en diabetesspruta eller nåt) Jag såg inte det förrän hon gått förbi fönstret. Jag reagerade så sent. Funderade två sekunder om jag skulle knäppa loss mig från säkerhetsbältet i bussen. (ja, jag vet jag är redig...), krångla mig ur och ropa på henne. Men på de två sekundrarna hann hon försvinna. Jag kunde också knackat på rutan och fått någon annan uppmärksam. Men inte det heller. Jag gjorde alltså inte allt vad jag kunnat... Typiskt oss svenska, eller? Hoppas det inte var något viktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0