Lördag!

Bestämde oss för att åka in till Göteborg hela familjen och dels göra lite ärende. (Lämna in tekniska prylar för lagning) och dels för att köpa lite kläder och "börja skolan" saker.) Jag gick och spanande lite på skor. Har varit sugen på pumps ett tag nu, men eftersom jag har så stora fötter så har jag svårt att hitta några som är sköna. Men nu hittade jag i flera affärer. Kände mig snygg och sexig när jag stod och provade pumpsen. Ropade på maken och bad om ett omdöme... "Tyvärr" har jag en make som tycker det är roligt att shoppa och vill gärna komma med synpunkter. (Han är alltså inte en sådan som viftar med handen och säger - "Det blir nog bra, ta den bara eller det skiter jag i...") Nej, han tittade och sa; Hmmm, jag vet inte, tycker de är lite tantiga. Tantiga?? Men herreguuuuu´ , hur ska jag klä mig, jag närmar mig faktiskt 40 nu? Det var helt vanliga svarta pumps (med lite rundad tå) *suckar*

Nåväl. Det blev inga skor till mig. Maken undrade också vad jag skulle med pumps till nu när det ska bli höst... (?)
Men dottern köpte sig två par byxor, en lång t-shirt, ett par randiga tights och ett par skor. Sonen slösa sina pengar på en spelkontroll (eller vad det nu är) till Nintendo Wii. Han provade en Lacoste piké, men den (trots att han tyckte den satt perfekt) var liiiite för liten. Köper man en sån dyr så vill man ju att den ska passa ett tag.

Nu står maken vid grillen och det luktar skitgott!! Grundade med Sushi i stan, men nu är det läge för lite kött!

Kramkram!

Lite bilder från veckan som gått...


Albin har bunkrat upp med äpplebitar på bästa plats för att skåda regnet...



Rensar ut bokhyllan... Ut med gammalt, in med nytt!



Maken tog kort innan jag gick ut med tjejkompisarna igår. Blev rätt så bra... (faktiskt!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0