Mycket fika!

I dag har jag fikat alldeles för mycket! Jaaa, jag vet, jag är fikagalen, men nån måtta får det vara...

Först åkte jag till pappa och grattade honom på födelsedagen. Jag passade på att rensa i lite garderober och slänga lite av mammas alla grejer. Det är inte lätt att sortera ur fina handdukar och linnedukar. Men jag har absolut ingen nytta av dem (har tillräckligt) Slängde allt som jag vet inte någon annan skulle vilja ha. Det är lite jobbigt eftersom pappa står med huvudet ner i sopsäcken och halar upp allt jag har slängt med kommentaren: "
"Den här väskan. Vill du inte ha den??"
Jag: "Ehhh, den är sönder, skavd och ful!! (och från mitten av 1800-talet Jag tror inte det du..."

Sedan gick jag med pappa till församlingshemmet och åt sopplunch. Det har de varje onsdag och pappa brukar passa på att äta soppa där. I dag var det spenatsoppa med ägghalvor + goda köttbullesmörgåsar. Ät så mycket du vill och fika efteråt för 25 kr. (pappa bjöd)

Sen gick vi hem till pappa igen och rensade lite till. Åkte och hämtade Albin kl 14 och sedan hem och fick i Matilda lite mat. (som jag köpte på Thai-restaurangen, jag hade verkligen ingen lust att stå och laga mat idag) Sedan tillbaka till pappa för att äta lite tårta med några gäster. Stannade i ett par timmar och sedan åkte jag direkt till Milla för att gå på ett Me and I party. Mera fika där...

Sedan till ICA Maxi för att handla (Kl 21)
Nu är jag tröttis...

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0