Regn regn regn...

I dag har det baskemej regnat hela dagen. Boooooring!! Fast jag har ändå jobbat mellan 14.15 - 22.30, så det var inte så farligt. Men när jag gick hem från jobbet slog det mig att det nu var mörkt. För bara några veckor sedan så var det ljust när jag gick hem vid den tiden.

Nu ska jag jobba två gånger till, sedan börjar min "semester". Men maken börjar jobba på måndag, så jag får klara mig själv med alla barnen... (semester??) Men nu börjar OS. Jag älskar OS!! Tur att man är ledig då eftersom det säkert kommer bli många sena nätter...

Min skola börjar 1:a september. Fram tills dess ska jag läsa och skriva på mitt lilla projekt...

I morgon ska jag nog åka upp till pappsen (som är på semester) och städa lite hemma hos honom. Det är han inte så bra på göra själv. Han kan nog behöva lite hjälp. :-)  Undra om barnen vill följa med? Pappa bor ju bara några hus från komikern Björn Gustavssons mamma och barnen vill gärna "springa på" honom.  Han lär ju vara hemma nu hos mamman... maken mötte honom förresten på Konsum häromdagen. ;-)  Men jag bryr mig ABSOLUT INTE... (eller?? hihi...) Han är för ung jue!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0