Bråda dagar...

Ja, nu börjar det bli riktigt hett om öronen. Jag sitter mer och mer med min uppsats. Känner paniken komma krypande. Fast kanske har vi kommit en bit på vägen. Jag och hon jag skriver med har inte träffats på några veckor av olika anledningar. (sjuka barn och semesterresa) men i morgon ska vi träffa vår handledare och visa upp vad vi har skivit hittills. Det är lite scary!!

I dag har vi varit på Albins Luciafirande på dagis. De är ju så söta. Sötast var nog en tjej som gillar att synas och höras. Hon klämde i i alla låtar så det var bara hon som hördes, hihi. Albin lämnade inte Patriks knä. Efteråt var det fika med lussekatter och pepparkaka.

Sedan var jag så duktig så jag gick och tränade med Camilla. Det får bli nystart - igen! Är tillbaka på mitt "gamla" gym, fast det har bytt ägare och nu håller man på att göra om det till västkustens största gym. Mycket fräscht! Vi körde ett pass S-core, som är styrketräning för mage och rygg. Efteråt tränade vi på crosstrainern. Det var göjt! Ska antagligen köpa ett årskort. De har en kampanj just nu, (endast) 2950 kr! Men jag har ju gått på det förut. Jag är urusel att komma iväg ...  

Lite kort från idag!

Albin i knät!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0