En vanlig onsdag...

Det har varit en kort men intensiv dag i dag. Fick äran att ligga kvar i sängen i morse och det gjorde jag med besked. Gick motvilligt upp kl 10.30. Från kl 8 tills jag vaknade hade jag de mest suspekta drömmar du kan tänka dig. Jag tror jag var inne på minst 3 drömmar. Det är mysigt att drömma.

I alla fall så steg jag upp och gjorde lite kaffe, åt två mackor... (intressant, va?) och hoppade in i duschen. In till stan sen för att träffa vår handledare. Mötet gick väl bra. Skämdes lite inför henne för att vi inte hade skrivit så mycket som hon kanske hade förväntat sig. Men hon tyckte ändå att vi var på en god väg...

På vägen till mötet med handledaren hann jag kära ner mig i en ursöt Odd Molly blus... Hmmm, kan inte med att önska mig den i julklapp. Har redan allt för dyra saker på önskelistan... Kanske till min födelsedag... hehe. Den är ju inte sååå långt efter jul... Tror jag ska ta mig en tur till stan på söndag. Såg en massa annat fint också. Någonting nytt att ha på sig på julafton måste jag ju ha!

När jag kom hem hade efter att ha hämtat Albin var huset occuperat av 6 st barn. Det är jättetrevligt, men jag blir alltid lika svettig- hur många ska stanna kvar och äta???? Vad ska vi ha till mat? och ännu mera??????????
MEN det var bara en kompis som stannade kvar, så det fick bli några stackars lövbiffar jag sparat från gårdagens wok. Jag själv fick äta annat. (men inte mig emot, åt en ur-god linssoppa med avocado och räkor... yummie!!!)

Maken är på julbord idag. Jag fick inte följa med ..... :-((((( Det blir inget julbord för mig i år. Lika bra det, för julmaten smakar bäst på JULAFTON!!!

Svågern ringde och frågade lite om julklappar till barnen. Han och frun var nästan klara med alla inköp.... Sicka svin! Men de har ju inga barn heller, så då kanske man får tid till sånt. ;-) Vi har inte ens börjat. Det blir väl helgen innan julafton, som vanligt. Det finns liksom inte tid innan. Men nu på söndag kanske vi får lite tid. Hade tänkt att föreslå Liseberg då... och titta på julskyltningen på NK (för Albins skull) En liten tradition vi försöker hinna med...

Nej, nu har jag babblat tillräckligt. Sitter här med en go träningsvärk i magen efter träningen igår. Måste bestämma mig tills på måndag om jag ska köpa årskortet, för då ska jag köra Pump med Camilla. Mitt nya liv!!! Häääärligt!

Kram och sov gott... (Jag ska sätta mig med min uppsats nu, är ju inte så himla skojsigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0