Träningsvärk...

Ja, det kan man verkligen säga. Jag trodde inte det var möjligt att ha så här oooooont! Visst, jag brukar alltid köra för hårt och få grymmevärk, men det här är något helt extra...

Men jag får skylla mig själv.

Lyssnade inte på Camillas förmanande ord då vi körde ett PUMP-pass på Sportlife i måndags om att inte ta för mycket vikter på stången när man är nybörjare. -Nej, nej, sa jag... jag är vältränad serrö! Visst, sure!!

Kan med nöd och näppe röra mig idag. Går nerför trappan som en stelopererad och att sätta sig är ett rent h*lvete! (Varför är toastolen så låg????) *suck*

Undra om jag kan träna i morgon?

*återgår till uppsatsskrivandet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0