Bandy...

I dag har jag spelat min allra första bandymatch. På konståkningsskridskor!! - Och jag överlevde utan brutna ben. Fakum är att jag inte ramlade en endaste gång. *stolt*  Det var föräldrarna mot P 11, ett gäng duktiga killar och ett gäng mindre duktiga förläldrar. (som såg ut som Bambi på hal is de flesta) Men ställningen blev ganska jämn, fast resultatet skiftar... En del säger att det blev 4-4, andra att det blev 5-4 till föräldrarna...Jag tappade räkningen, hade fullt upp med att hålla mig kvar på isen...

Lite kort:


Fabian hjälper sin mamma ut på isen...
image184


Så fina vi är...
image185

Kommentarer
Postat av: Lisa

GRATTIS Helena på födelsedagen! Hoppas du får en fin dag med tårta och mycket presenter ;-) Kram Lisa

2008-02-26 @ 09:02:02
URL: http://lisasbilder.blogspot.com
Postat av: Helena

Tack, vad du är gullig!

Trevligt att träffa dig häromdagen.
Pussa Alfred från mig!

Puss och kram!

2008-02-26 @ 09:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0