Hurra för mig!

Fyller år idag! Önskar det var 29 år men, tyvärr... Fick frukost och present på sängen. Presenten var ett skrivbord så det blev "visning" på datorn. (annars skulle  man blivit mosad i sängen, hihi) Matilda hade sytt en jättefin kudde i slöjden som jag fick. Om någon timma ska jag ut på lite VFU (praktik) Jag ska hålla i en  bildlektion för en 2:a. Har faktiskt inte förberett mig så mycket som jag önskade jag hade gjort. Har köpt fina frukter och lagt i en skål och så ska eleverna få måla av dem med vattenfärg. Få se hur det blir.

Sedan vet jag inte hur dagen blir. Vet inte om det kommer någon. Har inte bjudit in några speciella, bara "slängt" ur mig, "Kom och ät tårta på tisdag"... Hmmm, tja tårtan ska jag hämta senare så det är bara att komma förbi.

Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis till lille sötnosen Albin på namnsdagen. Kramar från Stockholm

2008-03-01 @ 11:32:07
URL: http://lisasbilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0