Teneriffa!

Idag har jag skickat iväg de stora barnen till Teneriffa med farmor och farfar. Körde dem i morse kl 4.30 till flygplatsen. Senare på em ringde de och meddelade att de hade 25 grader varmt och solsken. Visst blir man lite avundsjuk när man går här och fryser. Men om en vecka blir det vår tur. Då drar vi till Teneriffa vi mé!

I dag har jag och maken röjt här hemma. Släng, släng ,släng....Nu ska det bli andra bullar...Måste rensa ut här hemma! Ska läsa lite i min Rensa i röran med Feng Shui - bok. :-) Jag måste få plats med mina skor i min Walk in closet. (Om man nu kan kalla det för en sådan? Har ingen bild på den, kanske kommer så småningom.)

Sedan har jag och Anna varit ute och gått med stavarna. Har stegräknaren på och vi ska tillsammans gå till Kina. (Hur långt är det dit, tro?) Vi har varit duktiga för vi var ute och gick i går med...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken snygg ny layout sidan har fått! Ascoolt! Vad härligt att ni ska till Teneriffa, blir inte alls avis... ;-) Hoppas allt är bra med er. Kramar Lisa

2008-02-04 @ 12:18:23
URL: http://lisasbilder.blogspot.com
Postat av: Helena

Tackar! Patrik tog sig äntligen lite tid och vips så grejade han det som jag har kämpat med i månader, sååå typiskt. ;-)

Kram!

2008-02-04 @ 15:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0