Min dotter...

blir tonåring om en månad! Hjälp, vart tar tiden vägen?

Häromdagen följde hon med farmor till frissan för klippning och så skulle hon få göra en slinga i rosa färg. Hmmm, tja, vi sa ju faktiskt inte hur stor den där slingan fick va...hehe...Nu är hon väldigt rosa i håret och väldigt nöjd förstås, som hon har tjatat. Säkert i ett år...

Här är hon och farmor.

image166

Maken flög till London idag efter att ha varit en sväng i Norrköping . Tror du han fick passet med sig? Nej, det såklart eftersom moi inte hade påminnt honom. Det erkände han själv, hehe.

Nu ligger alla barnen i sängen och jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Kanske spela lite Sims? Eller gå upp och titta på Sex and the city på datorn i sängen. (Har börjat om på S a t c-boxen)


Här kommer en bild till på "lilla" stumpan:

image167

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Fin hon blev. Jag har oxå i alla år sagt till Olivia "När du fyller 13 får du färga håret". Har ju kännts tryggt för det är ju sååååå lång tid kvar tills dess. Jojo...

2008-01-11 @ 15:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0